ΜΕΝΟΥ

Επιστροφές-Δικαίωμα Υπαναχώρησης

Σε περιπτώσεις ύπαρξης πραγματικού ελαττώματος, κατασκευαστικού ή μη, σφάλματος κατά την εκτέλεση της παραγγελίας (πχ: αποστολή διαφορετικών κωδικών), καθώς και στις περιπτώσεις αποδεδειγμένης εγγράφως έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας, ο πελάτης έχει δικαίωμα επιστροφής ΜΟΝΟ κατόπιν συνεννόησης με το αρμόδιο προσωπικό της Εταιρίας. Η επικοινωνία μπορεί να γίνει είτε τηλεφωνικά (τηλέφωνο: 210-2022461), είτε ηλεκτρονικά, μέσω της φόρμας επικοινωνίας που υπάρχει στο ηλεκτρονικό κατάστημα.

 

Η διαδικασία της επιστροφής προϋποθέτει:

Α) Αλλαγή ή επιστροφή του προϊόντος εντός 14 εργάσιμων ημερών από την ημέρα τιμολόγησής του.

 

Β) Το προϊόν θα πρέπει να μην έχει χρησιμοποιηθεί και η συσκευασία του θα πρέπει να μην έχει ανοιχτεί και να βρίσκεται σε καλή κατάσταση.

 

Γ) Το προϊόν θα πρέπει να συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα που αποδεικνύουν τη συναλλαγή (Απόδειξη Λιανικής Πώλησης, Δελτίο Αποστολής, κλπ.).

 

Δ) Δεν γίνονται δεκτές οι επιστροφές στις περιπτώσεις των ειδικών ανταλλακτικών, των προϊόντων, δηλαδή, που έχουν παραγγελθεί ή/και εισαχθεί αποκλειστικά για τον Πελάτη. Τα προϊόντα που κατά την παραγγελία σας αναγράφουν «ΠΡΟΪΟΝ ΧΩΡΙΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ», ΔΕΝ επιστρέφονται.

 

Ε) Δεν γίνονται δεκτές οι επιστροφές προϊόντων όπως τα ακόλουθα: ηλεκτρικά και ηλεκτρονικά προϊόντα.

 

ΣΤ) Στην περίπτωση των γνήσιων προϊόντων, δεν γίνονται αποδεκτές επιστροφές, αν δεν συνοδεύονται από τη γνήσια συσκευασία του κατασκευαστή με την ετικέτα γνησιότητάς του. Ταυτόχρονα, σε περίπτωση που ο Πελάτης έχει σχίσει, λεκιάσει, φθείρει τη συσκευασία των προϊόντων και η συσκευασία δεν παρουσιάζει την αρχική της μορφή, όπως ακριβώς την παρέλαβε, οι επιστροφές δεν γίνονται εξίσου δεκτές.

 

Ζ) Εάν η παραγγελία καταχωρηθεί λανθασμένα, με σφάλμα που πραγματοποιήθηκε από τον ίδιο τον Πελάτη (λανθασμένη αναφορά μάρκας, μοντέλου, συριακού αριθμού, κ.λπ.) και είναι επιθυμητή η επιστροφή, αυτή πραγματοποιείται κατόπιν συνεννόησης με την Εταιρία. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, τα μεταφορικά επιβαρύνουν αποκλειστικά τον Πελάτη.

 

Επιστροφές προϊόντων που δεν πληρούν τους παραπάνω όρους δεν θα γίνονται δεκτές.

 

Ακολούθως, η Εταιρία θα ενημερώσει τον Πελάτη για τη διαδικασία διευθέτησης του ζητήματος και θα υποδείξει τον τρόπο επιστροφής του προϊόντος. Στις περιπτώσεις ελαττωματικών προϊόντων, η Εταιρία με δική της μέριμνα και δαπάνες, θα προβεί σε αντικατάσταση του προϊόντος. Η παράδοση προϊόντων σε διαφορετική ποσότητα από τη συμφωνηθείσα, δεν θα συνιστά έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας. Στις περιπτώσεις πώλησης/αποστολής μεγαλύτερης ποσότητας, το υπερβάλλον θα πρέπει να επιστρέφεται αμελλητί από τον Πελάτη στην Εταιρία και, στις περιπτώσεις μικρότερης ποσότητας, η Εταιρία θα αποστέλλει στον Πελάτη αμελλητί τα ελλείποντα, χωρίς την οποιαδήποτε χρέωση του Πελάτη. Ελαττώματα/φθορές που παρουσιάστηκαν ή προκλήθηκαν κατά την αποστολή/μεταφορά, βαρύνουν αυτόν που φέρει το σχετικό κίνδυνο, με βάση τους όρους της πώλησης. Στην περίπτωση κατεστραμμένης συσκευασίας, ο Πελάτης δικαιούται να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος εξ αρχής και να ζητήσει την αντικατάστασή του, κατόπιν συνεννόησης με την Εταιρία ΚΑΙ ΜΟΝΟ.

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στον ιστότοπό μας. Με την περιήγηση σε αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. [ Προβολή εγγράφων πολιτικής απορρήτου GDPR ]. Διαβάστε περισσότερα